Tommy Hilfinger to wielka marka w świecie mody. Stworzył ją Irlandczyk, który przeniósł się do Nowego Jorku, aby tworzyć zarówno ubrania, jak i wszystkie pozostałe akcesoria, które są ściśle powiązane z modą. Linia ubrań pod marką Tommy Hilfinger wyróżnia się logo w postaci prostokąta w trzech kolorach: białym, czerwonym i granatowym. Wszystkie swoje projekty Tommy Hilfinger sygnuje własnym nazwiskiem. W kampaniach reklamowych jego produktów uczestniczą wielkie gwiazdy muzyczne jak: Beyonce, Snoop Dog, Britney Spears.
W 1989 r. Tommy Hilfinger przejął Philips-Van Heusen, co pozwoliło mu na stworzenie marki o światowym zasięgu. Pozwoliło to projektantowi zaatakować rynki europejskie i azjatyckie, gdzie stał się pożądanym kreatorem mody. Tommy Hilfinger ciągle piastuje stanowisko naczelnego projektanta, pomimo wielu zmian, które zaszły w firmie od początku.
Tommy Hilfinger jako projektant stawia na klasykę. Jego ubrania są ponadczasowe i uniwersalne. Nie ulega chwilowym kaprysom mody, dlatego jest bardzo dobrze postrzegany przez odbiorców. Produkty, które wypuszcza na rynek, wykonane są z materiałów o wysokiej jakości i trwałości. Kolorystyka jego projektów jest jak najbardziej klasyczna. Ostre barwy, czy skomplikowane fasony oraz bogate zdobienia nie występują w jego projektach. Natomiast słynie z solidnie wykonanych kolekcji, gdzie kładzie się nacisk na wykończenia i jakość materiału.
Marka Tommy Hilfinger zarabia rocznie około 15 milionów dolarów. Oprócz linii ubrań oferuje bardzo dużo akcesoriów sygnowanych logo. Są to: obuwie, zegarki, torebki, okulary oraz perfumy. Przy współpracy znakomitości z branży muzycznej produkty Tommy Hilfinger trafiają do ludzi pomiędzy 25 a 40 rokiem życia. Jest to ogromna rzesza ludzi, która identyfikuje się ze swoimi idolami i inwestuje w produkty, które firmują własnym nazwiskiem. Tommy Hilfinger idealnie potrafił trafić w gusta swoich odbiorców, przyciągając ich swoją filozofią związaną z modą klasyczną, ale jednocześnie nieszablonową i niebanalną.